Menghabihkan duit kat Mega mall kuantan .=)

Assalamualaikum dunia baruku =)
selamat tinggal......
Okay . aku nak hidup dalam dunia baru . dunia yang orang tak kenali aku .=)
boley kan ? #HAHA . cam tak caya kan ? tapi itu aku nak Try untuk beberapa hari yang aku tahan .=). then aku rasa ini yang terbaik . =)
lagipun bukan pa . saja larh nak mengelakkan gambar dari kena curi lagi .=) HEHE .
gedikkan . nak dah Fb nih selamat sikit . baru nak buka balek gambar2 tu .=)
okay larh . tak yah cite pasai nih . tak da menda yang menarik . ada lagi menarik nih nak cite . Hari nih lepas balek dari perjumpaan budak graphic tadi . ptg kita kuaq pegi beli barang untuk kelas GDT ngan kira,nadya &scha . best sangat pegi ngan dowg ..HEHE . Nak tahu sebab pa ? sebab dowg baik . dowg nih ugak besties fa kat kolej .=). fa tak nak cite banyak . sebab law cite apa yang kitaowg pegi beli tadi pun macam sakit hati jew  . sebab duet abeh banyak sangat td . HEHE . tapi biasa larhkan . nak belajar . abeh larh banyak mana pun . tak yah sedih2 . senyum .=) fa memang malas cite panjang2  cuma nak tunjuk gambar2 yang kitaowg sempat take take time keluar tadi . jum jum . tgk .=)
|
|
|
|
|
fokus pada lagu kekasih yang tak dianggap ..HAHA . bengong ..
HAHA . cam poyo jew . korang kenal nih sapa ?
nak low profile sat budak nih . boley ?
i'm _________ .
nadia ngok ngek .
semangat dowg nanyi .HEHE


aku lagi lagi semangat ..HAHA
tgk aku . sampai cmre pun dah tak tengok ..HEHE

scha ngan kira . aku sayang kowg .=)
nadia ngan scha .

Nih lak gambar2 tiba tunggu abg riz datang ambk .=)
|
|
|
V
okay semua comey ..HAHA
nih fyfa , comey & kira .=)
call abg riz swoh datang ambk ..HEHE
kira yang cantek .
si cantek !
si comey .=)
kira lagi ..HEHE .
si gemok yang gemok . kbye !
takat tu jew nak cite . HEHE . len kali da cite then da masa fyfa cite lagi enda ngarut2 nih ..
kbye ! muahx . luvyou all .
LIKE saja dong:D

No comments: