Hari-hari saya happy bersama sahabat saya .=)

Assalamualaikum Landon =) .
wahhh bajet cam dok landon lak ..HEHE . 
okay now fyfa kat pahang .tapi rasa cam kat landon . sebab cuaca dy sejuk yang amat .=).fyfa  belajar course graphic design untuk sem 2 kat IKIP-UITM  . HAHA . bgtaw kat orang yang blom taw lagi . sapa yang dah tahu abaikan okay ..HEHE . okay now fyfa nak tunjuk  member dekat kolej nih . ramai gambar2 ngan member sepanjang masuk sem 2 nih . nak tgk tak ? tak nak pegi men jauh2 . HEHE . pada nak tgk nih ah . 
|
|
|
|
|
V

nih scha . dy sangat periang 
nih larh kawan kitaowg seorang lagi yang selalu hilang tu ..HEHE .=)
kak syafa .=)
kitaowg lima sekawan .tapi ini da 4 jew sebab seowg lagi dah pulang kerumah . makan nasi . kitaowg jew rajen duduk kat lab .=)
scha , kira , nadya .=)
seorang lagi tak da ugak . sebab dy nek keta kitaowg tunggu bas .=)
nih time kelas BEL260 . kitaowg memang suka bergambar . HEHE .
kami 5 sahabat .=)
nih comey ,fyfa & ain .=)
nih faisal .=) suka menyibuk aku bergambar .
kami sahabat . tgk da jew yang menyibuk kat belakang tu . itu acap .=)
4 sahabat menunggu bas .=)
scha ,kira dengan comey . baru balek dari kelas studio . 
kelas studio pakai baju kurung ..HAHA . sebab hari jumaat .
nih hari isnin . aku malas pakai baju kurung . HEHE . naseb tak kena papae . alasan da kelas drawing . sebab tu tak boley pakai baju kurung .=)
yeaahhh ! nih fyfa si gemok .=)
fyfa bersama kira sicantek <3
sekali lagi bersama si cantek nih .=)
nih sicomey & si cantek .
aku bersama sicomey .=)
nih Otw nak g kelas studio ugak . sempat lagi bergambar .
dah lama aku tak pakai kemeja g kelas . nih pakai sebab petang da prezen kelas FND 152 .
sempat lagi . seblom sampai kelas pun ..HEHE .
eh eh . da lagi ..HEHE .
nih nak sampai dah . tapi tgk cm cantek jew . then ambk gambar lu ..HEHE .
nih lukisan syakira. cantekkan .lukis guna ink nih . bukan pensil .tak boleyh padam2 . aku punya tak sempat ambk . aku drawing muka ayah aku versi muda ..HEHE..
nih siti . dy lukis muka muneq . tapi jadi muka aliff . sebab dy rindu bf dy larh tu ..HEHE .
nih dah abeh kelas . masing penat melukis . kelas sampai 5 jam ..HUHU
tapi sempat lagi bergambar sblom pegi cafe .=).
OTw pegi Cafe .=) muka masing2 lapaq .
okay . nih kelas drawing . aku melukis pa tak taw . kasut jadi sampan dah . dah larh guna maker  .
nih Hari isnin nak pegi kelas . berbaju kurug ..HEHE .
nih Farah nabila . roomate aku .=) cantek kan ?
nih lam lab . ngah stdy pasai nak prezen . tapi sempat ugak bergambar2 .HEHE .
nih tgh prezen artwork time kelas FND152 masing masing . tapi kami boley lagi bergambar . HEHE .
nih si cantek syakira .=)
senyum jew memanjang law nampak cmra .
kami sahabat . time nak balek KL .=)

Itu jew larh nak cite pun ..HEHE . sory larh kalau bosan kita memang suka bergambar . then law update Blog pun suka letak gambar jew . then cite . baru cerita dy best orang nak tgk sebab da gambar . kalau bosan sekali lagi fyfa minx maaf . len kali jangan tgk dah blog nih . sebab blog nih suka update guna gambar2 yang da jew .=)
okay . sekian terima kasih . =)
saya sayang sapa yang membaca . HEHE . muahx ..
#saya rindu family saya .
saya nak balek perlis . sini sejuk sangat . nak rasa panas kat perlis lak ..HEHE .=)
LIKE saja dong:D

No comments: