Mengila di Lab .=)

Hello hellooooooooooooooooo.
Hi Kuantan . hi Awak semua . saya sayang mak saya . HEHE
OKay2 . nak tunjuk gambar2 saya bersnap2 ngan member baek saya tadi . kat lab kolej . kitaowg ngah buat asemen & ready untuk prezen subject FND 151 . tapi tetiba2 hati nih dah buka lappy rasa cm nak bergambar jew ..HAHAH . #gedik . semua owg dalam lab tgk tadi . tapi aku memang suka buat dono . HAHA . memang aku pegi kolej ary nih tanpa kaki . sebab dari pagi aku pegi semua owg tgk macam aku nih hantu . HUHUHU ...
-.-' . aku pun pelik tak taw sebab pa . tapi aku malas ambk tahu . buat cam tak da perasaan jew..HAHA . itu aku . okay2 larh . biaq larh depa nak tgk cam mna pun . yang penting aku boley snap banyak gambar kat lab tadi . nih gambar2 kat lab tadi .=)
nah tgk .
|
|
|
|
|
|
V



nih member baik fyfa . da lagi dua orang yang tak da kat sini .



bosan . tak tahu nak buat pa . HAHA . asemen banyak jew time nih .


stdy Ctu kah ?


tak ikhlas senyum .=)

nih aya dayana yang buatkan faa header atas tu ..=)

okay . nih Wawa . aku panggil dy kak wawa sebab dy tua setahun .=)





nih scha . cantekkan dy .=)



okay nih member baik . aku sayang dy ..HEHE
OKay . itu jew gambar yang aku rasa aku nak letak . yang len okay ugak . tapi malas nak letak banyak2 . satg owg meluat tgk ..HEHE .aku  letak yang terpilih jew ..=) . okay larh . bye2 . tak sempat nak tulis banyak2 . asemen lebih penting .=) sempat fyfa update lagi blog .bye .=)
LIKE saja dong:D

No comments: