HELLO MALAYSIA !

Assalamualaikummmm Malaysia !!
Apa khabar semua ?
kepada kawan yang suka baca blog saya . terima kasih .
kepada yang menbenci saya juga . terima kasih kerana sudi membaca juga . law pun membenci saya . i like you so much  .=)
saya manusia biasa . biasa larh law anda nak membenci . kan kan ?
Hari sangat sejuk seperti selalu .=)
bajet kat landon nih ..HEHE . ary nih fa da kelas Petang . tapikan dibatalkan . 
pagi saja Gedik datang ... HAHA . dok kat Hostel pun nak buat apa sangatkan ? biar datang kolej jew .=)
tak da menda pun nak tulis . nak tunjuk gambar kitaowg ambk jew benarnya ..HEHE . time bosan melanda kami duduk kat lab . abehkan asemen . then yang penting . tiap hari kena ada gambar . mana boleyh tak da . wajib ada ..HEHE . okay larh . nah larh tgk gmbr nih .tapi pada yang sudi then orang yang tak menyampah tgk gambar fyfa jew taw . law tgk takat nak mengutuk . pegi ziarah blog len ye sayang . (^_^) . saya tak nak dosa awak semua bertambah ..HEHE . okay itu just nasihat jew . jika terasa jangan marah .=)
taaaraaaa nih gambarnya .
|
|
|
|
|
V

Scha Bersama Fyfa yang kebosanan menunggu 3 orang lagi yang ada kelas .=)
 HEHE . kita orang memang gedik bila bergambar . pada yang melut tgk . sory .=)

 Muka sengal fyfa . buruk kan ? . tahu dah . memang buruk .=)
 nih ha lima sahabat dah masuk . dowg baru kuar kelas =)

 sicomey yang comey sebelah fyfa tu .=)
 fyfa yang buruk & then gemok ,.

Senyuman yang selindungkan kerinduan terhadap family tersayang . ya Allah rindu tahap gaban . naseb da rancang awal . then da masa nak balek perlis .=)
AA awak tunggu saya ugak okay . saya pun rindu awak ugak .=p
*da ugak gatai ..HAHA .
MELAKA wait for ME !!
HAHA . excited ugak nak pegi melaka .=)
PERLIS juga okay . tunggu kepulangan anak perantau nih .=)
I love you PERLIS .
#i miss you so much .

OKay dah abeh ~
terima kasih yang sudi membaca . Harap anda tak muak tgk gambar2 saya yang buruk itu . setiap manusia tak sempurna . (^_^) . Kalau tak kenal saya jangan suka suki nak menilai saya ke arah kejahatan yeee sayang .=)
saya tak jahat ..HAHA #bajet baik . Tapi tak juga saya kata saya baik . kan kan ? .. JAhat tak Cuma NAKAL jew lebih . tapi saya tetap fyfi afyfa . HAHA . tak da kena mengena .=p
okay bye . muahxxx ~~
nanty ada masa free fyfa update lagi .
kalau anda free . datang larh ziarah membaca .
(^_^)
 
LIKE saja dong:D

2 comments:

En. Muncit said...

amboi aih ! comel sungguh gmbr yg last tu !
slmt berjumpa dgn keluar dn yg tersayang !hehe

♥ fyfi afyfa ♥ said...

HEHE . okay . thanks =)
muka budak gemok ...HEHE .