HAPPY bercampur SEDIH .(^_^)

helloooo. hellloooo .
Assalamualaikum !
i'm fyfa . HAHA . pada yang tak kenal saya perkenalkan . pada yang dah kenal. teruskan mengenali fyfa lagi ..#bajet -.-' lebih budak nih .


.HEHE .BATAK btol kan fyfa nih? Nak tahu sebab apa BATAk sangat ?
. sebab fyfa tak tahu kegunaan phootshop . okay daripada fyfa tak pandai guna photoshop dengan lebih mendalam . sekarang dah pandai ..HAHA . orang len dah lama tahu . kau baru nak memdalami sekarang fyfa ? Dalam lama da lam lappy nih .HAHA . bengong . terima kasih encik zaki ajar saya tadi .=) . then terima kasih tak bagi asemen . then batalkan kelas esok .=) fyfa suka . HEHE . yang len lagi lagi suka .=)
sebab tak payah pergi kolej petang esok . tapikan..............................tapiiiiiiiiiiiiiiiiii.........! tak boley balek kampung minggu depan . sebab ? dah dapat asemen yang ditunggu tu tadi . tapi tak sangka lak dapat time cuti mid sem nih ..HUHU . Dah larh tak senang nak dapat cuti . Dah cuti tetiba kena buat asemen pasal tu . dah larh kena tentukan lak masjid kat mana . Ada 4 negeri jew . -.-' . Kelantan , terengganu , perak then melaka . Aku berminat ngan masjid Kat kelantan tu . tapi teringin nak pegi melaka . sebab aku penah pegi sekali jew .=) . Perlis tak da pun ..HUHU . tapa2 . inysaallah law ada rezeki balek . =) law tak da tunggu bulan 4 lak larh ..HEHE.. tapi family still boley jumpa sebab law asemen abeh awal myb aku ikot dowg pegi bercuti .=)
Cuma Perlis jew aku tak boleyh nak berjumpa . ngan seorang lagi . 'si kacak dihatiku' pun tak dapat nak jumpa .=( , dah larh . rindu gila dah nih . HUHU . sabar jew larh . harap awak pun sabar larh okay ..HEHE . Insyaallah law boleyh saya nak balek ugak .=) . HEHE ,. #gatai .
Okay larh . malas dah nak menulis . sebab aku nak siapkan asemen yang berlambak nih sblom hari ahad . sebab ahad nak tido puas2 ..HEHE . =)
okay bye sayang -sayang <3 
terima kasih Daun keladi kerana membaca .Len kali baca lagi .=)
LIKE saja dong:D

No comments: