Plan last minute memang cara aku .HAHA .

Hellloooo . nak cite pasal aku hang out ngan member2 kt cmart arau jew pun . law ampa tak suka nak baca or meluat tgk gambar2 aku tutup sekarang pih buka blog owg len na . law suka teruskan membaca . sapa yang terus membaca tu . aku sayang ampa .=) . i love you so much .=p

okay kembali kepada topik utama kt sini .Pasai kuaq ngan member2 . tak rancangan pape pun time tu kuaq jew larh tu pun sebab aku tak bz . sebab arif amir pun balek awai . & tak p ngaji . aku ajaq depa poteng . memang pandai ..HAHAHA . sebab pa depa boley ponteng . sebab mak aku da meting balek lambat .jadi aku ambk kesempatan bwa depa p cmart untuk bg depan selamat dari kena berleteq .HAHA . okay2 mai nak cite kt sini .Marin aku memang rancang nk kuaq ngan member2 tuisyen time aku fom2 lu . tapi dah rancang2 tak jadi lak . sebab tok salah seowg masuk wad kt Aloq staq . jadi kena batal . aku okay jew . tapi marin aku terasa teringin coolblog  . aku sampaikan hajat kt tengku . then ramai lak nak ikot . jadi aku swoh ajak semua & aku p ambk semua kt setiap rumah . tengku jew tikah g ambk . aku bawa hero2 aku sama 3 owg tu . then aku letak dowg kt cmart dulu baru aku patah balek ambk member2 . law nek sekali tak muat . nak nek keta mak aku . memang dy bg sangat2 . law dy bg pun kena dengar cemarah lu, tu malas nk minx . jadi pegi jew nek keta kak wana tu . tapi terpaksa berulang2 dua kali larh . tapi tak pa larh bukan senang dah nak jmpa member2 lepas nih . aku kan selalu bz bak kata depa  ..HAHAHA . aku bz ngan pa pun aku tak taw -.-' . adek2 aku kowt . petang jew aku free sebab dah abeh tugas tu pun law tak ujan . law hujan aku nk kena hantaq ngaji lak . naseb ada gaji ..HAHAHA .#cesss buat kejja tak ikhlas langsung# .

frst Aku p ambk aten lu . sebab dy dekat jew ngan umah aku . umah dy dalam sekolah teknik arau tu . satu hala jew larh . jadi senang keja . kul 5 baru kami bergerak . p cmart lepas aku p ambk zaty kt kampung titi besi . niat Hati nak coolblog lu . tapi dah berita menyedihkan , eberet aku abeh . terpaksa larh ambk yang len .HUHU . sebab teringin jew . tapi okay jew law pun tak sesedap feberet aku tu . lepas beli tu p kacaw member2 yang keja kt situ lak . mula2 kacaw shuhada . pas2 aku ngan zaty p ronda2 cmart kacaw yang len larh . # buas zaty nih . aku ikot jew ..HAHAHA . nih gambar2 kami bergedik kt cmart .=p
|
|
|
|
|
|
|
V



 Lepas bergambar lam cmart kami keluaq lak nk p lepak kt kedai makan . jadi lam perjalan ke sana pung kena da gambar tu perkara wajip untuk aku ..HAHAHA . jadi depa kena ikot .=p

nih gambar2 kami dalam perjalanan nak p d' kontena .=)

|
|
|
V

 tu jew yang elok pun yang len tah pape . 18 sg ..HAHA . gambar kt bawah nih lak time kami kt d'kontena .

ini tikah susah btoi nak ambk gambar dy . sebab dy tak suka bergambar cm aku . HAHAHA . nih pun gambar curi . boley larh dari tak da .sebab aku tak berjaya paksa dy lagi untuk bergambar .=)

|
|
|
|
V
nih aten ngan aten ..
seowg duduk matrik . seowg duk UITM merbok .


leka dok tgk tb . ada anuar zain .=)
aten pun sama teruja tgk anuar zain .=p



akhirnya berjaya ajak tikah tangkap gambar setelah lama memjuk ..HEHE .

nih gambar terakhir kami bersama . harap dapat berjumpa lagi selepas nih . aku sayang kawan2 aku .=)
iloveyouuuusomuch ..=)
takat nih jew aku tulis . dah sakit jari2 taip .=)
nak kena siap p ambk adek2 lak . kbye .
_Fyfiafyfa_
LIKE saja dong:D

No comments: