goodbye Perlis and say hello to kuantan ;D .

Assalamualaikum . # ngan nada perlahan  & sedih .

title dy cm happy jew kan ? saja nk sedapkan hati owg yang baca .. HEHE .
mencuba untuk tersenyum riang seperti selalu tapi tak boley . kenapa ek ?
agak pelik tapi ...mmmmm.. ntah larh ..
17.11.2011 ,khamis petang aku akan bertolak balek pahang . HUHUHU .
sedih sangat2 rasa . sebab ? nak berjauhan dari family aku . berjauhan dari bilik aku . berjauhan dari member2 aku ..HUHUHU . banyak lagi yang aku akan berjauhan . yang paling sedih berjauhan ngan family & yang tersayang.=p#gedik sebentar .

Tapi demi perjuangan yang blom selesai kena teruskan ugak .,=) .

sem 2 dah kan . macam pelik jew nak belajar sem 2 dah . rasa cm kejap jew . tak ready pun da nk sambung sem 2 . baru rasa puas nak dok perlis dah kenapa balek sana . nak balek sini kena tunggu cuti sem larh pulak . bulan 4 . insyaallah law da rezeki time len tu myb aku balek law tak da KL  ngan Shah alam jew larh jew larh tempat aku berulang alik time cuti ..HUHUHU.
tapikan besh ugak kakak da sana ..HEHEHE .boley p mrngedik umah dy . =)
tapi nanty mesti rindu sangat2 kt owg seriab tu .HEHE .
owg kta law dok jauh2 hati cepat berubah . aku tak tahu larh . harap aku tak cm tu ...HAHA .#myb tak . dah matang sikit nk berfikiq sekartang . dy aku tak tahu larh . aku rehda jew law pape pun terjadi . cinta tak semestinya miliki kan kan ? jadi kena terima apa saja yang tuhan dah tetap dalam hidup kita .=) lari tajuk dah nih ..HAHA . takat nih jew nak tulis . nak kemas2 barang lak . bye .=)
LIKE saja dong:D

No comments: