pertemuan terakhir time cuti sem 1 .=)

hello2 . nak cite kisah cintan cintun kt sini . law tak suka tutup sekarang tak yah baca na .=p
marin  13.11.2011 , ahad
tarikh yang aku takkan lupa .=)
Happy sangat kuaq ngan AA .=)
aku jmpa dy ada menda nk cakap .tak terus tak jadi bila bersua ngan dy . jadi biaq larh menda tu rahsia . hanya kak wani jew yang taw pa aku nk cakap .=)
 HEHE . sebab tak jadi ?
ntah sebab aku speechless bila ngan dy ..=p
tak pa larh abaikan yang tu . nih nk cite pasai kami keluar tu jew .
janji pukul 3 okayy .
tapikan cek abg nih memang suka buat saya marah . pukul 3.15 baru sampai . memang suka gila tunggu2 nih .HUHU
rasa cm nk  geget dy laju2 sebab lewat . tapi dimaafkan sebab rumah dy kan 'jauh dari pizza ' . dok 'seriab 'larh ktakan . 
"arau dekat lagi ngan pizza hut kangar tu" .=/
naseb baik senyuman dy buat bagi aku tak ley marah lama .=)
lepas makan . kami lepak2 sembang tepi jalan & rancang nk p mna lak .
lam hati aku nk p arau jew bley makan coolblog .HAHA . xabeh2 ngan menda tu .
xp malas lak . dy ajak aku p karok . aku on . kami p karok . dy jew nyanyi .
dy nanyi semua lagu feberet aku . HEHE.
#gedik ,
sejam kami dok dalam bilik tu .
lepas tu . kami dok lepak kt keta lak . sebab tak taw nk p mna dah . nak balek jew law boley sebab aku ngantok  sgt2 . lepoas mkn gni larh . 
kenyang sangat ..HEHE .
pas2 kami nek keta p kecor .
nak buat pa situ ?
pa lagi berphotoshoot larh .
tapi kan tak owg nk tlg ambk gambar kami ..HUHU .
tembok yang tolong ..HAHA . terima kasih tembok .=)
nih larh gambar2 kami kt kecor yang "cantek lagi mempesona" . HAAHA .
|
|
|
|
|
|
V
i tinggi lagi dari u arsyan .=p
tengok tu senyum tak ikhlas langsung -.-' .
u ukir nma i lagi bgos arsyan .=p
i punya larh senyum comey2 . u buat muka cm tu .-.-'
oke saya comey .=p

nih jew senyuman ikhlas . sebab saya gedik ngan awak .
saya sayang awak sangat2 AA .
harap awak pun cm tu .=)
terima kasih daun keladi AA . tahun depan kita date lagi oke .=)
HUHU . tunggu saya balek perlis larh . lambat lagi nk balek .
saya akan rindu awak  separuh gila kt sana nanty .=)
I love you AA.
thanks dah buat hidup saya happy .=)
LIKE saja dong:D

No comments: