Bermula sem 2 .=)

gambr nih jew yang da .kira ngan fyfa kat IKIP 3.
HEHE . baru free nak tulis blog ary nih . nak cite pasai 2 hari  yang lepas . lama dah tu . sini sini . law nak baca . law tak nak tutup then p tidur okay dear .=) . pada yang nak baca teruskan membaca sayang2 ku .. muahzzx untuk korang yang baca . iloveyou .
21 . 11 . 2011 bermula sem baru dalam hidup aku sebagai stndnt sem 2 . HEHE . tapikan pegi pun tak da kelas . then aku teman member aku nadia & kira pergi IKIP 3 untuk daftar . lawpun aku dah daftar .tapi aku temankan dowg sebab dowg terlambat bersebab . pagi tu . tunggu nadia sampai . kul 8.30 aku bangun then aku aku msg nadya tanya dekat mna . then dy call aku kta dah sampai dan swoh tunggu dy kat bawah . jadi aku pun tunggu . 10 minit pas2 tu dy sampai . aku terkejut bila dy kata da owg terambk beg dy . haiiii cam2 jadi kat dy seblom nak sampai sini . HUHU . hikmah tu . nak dekan sem nih . insyaallah ... aminnnnn.. kita dekan sekali nih . law aku mampu cm kau ..=)
okay dah sttle dy story kat aku pasai 2 . aku pung swh dy siap . sebab janji ngan kira nak g daftar pukul 11 . then kami pun siap .then call prebet . dy cakap 11.30 pg . 11.30 larh pulak , kami nih dah siap cantek2 berbaju kurung . sebab nak berdaftarkan . jadi dah kena tunggu sarapan dulu sambil sembang menyembang . dalam sembang menyembang tu . aku ajak dowg balek kerumah masing2 larh . tapi dowg tak nak . dowg cakap nak pegi perjumpaan rabu . then aku nak balek seowg2 jew larh . malas dok kuatan . tak da pape yang best pun . abehkan duit lagi da . nyampah . sebab aku nih memang suka abehkan duet ngan menda tak berfaedah cm tu ..HAHA . okay2 balek pada cite asal . dowg semua tak maw balek . tak pa larh aku pun tak semangat nak balek seowg2 . jadi aku pun tak kemas baju pape . pas2 tu teman kan dowg pegi IKIP 3 . aku masih lagi mengajak dowg balek . tiba kira cakap dy nak balek larh tak nak pegi perjumpaan..HAHA . rasa happy mcm nak balek kemas barang time tu ugak ..HEHE . tapi nak sttle kan pendaftaran dowg lu . punya larh susah . kena berulang alim dari kampus pertanian ngan taman gelora  -.-' . sakit hati btoi . duet abeh kat prebet jew .. huhuhu . tak pi tak pa larh naseb baik aku ikot . sebab depa tu urus tah pape maw tak cakap banyak depa buat tak taw . naseb aku turun kakak aku . suka bertanya . sttle cepat sikit . then pukul 3 . 30 kitaowg balek sonati . ngan kaliut2nya naek kemas baju semua . baling pa yang da . then member dalam bilik 2 nmpk . then semua nak balek . time aku ajak seowg pun tak nak . bila aku dah berkemas semua sibuk nak balek  -.-' . jadi semua bekemas nak balek lam kalut2 sampai da barang yang tinggal . aku tinggal beg cmra kowt . naseb cmra dah dalam beg time tu . jadi tak lupa larh ..HEHE . . maw lupa memang aku balek kuatan p ambk balek . sanggup ..HAHA .
okay kita owg sampai tempat bas kul 4.25b . then cari bas . da bas 4.30 da kosong lagi 5 . memang naseb kitaowg baik ..HEHE . kepoh jew kat terminal tu sebab dah 4.30 time nak beli tiket tu . bas tak jalan lagi . takot tertinggal tu yang kepoh pelik ..HEHE . pas2 dah nek bas . da lak hindu mana tah . dok usha kitaowg . sakita hati btoi . pas2 tgk aku cm na makan . nek tkot aku . then terus aku jadi minah arab jap time tu . tutup muka sbentar..HAHA .bongok punya hindu  . maw aku tak takot biha cakap dy dok tgk aku dari frst atas bas lagi aku tak pasan . biha pasan tapi dy tak cakap . benggong ugak biha nih . pas2 dy takot2kan aku . memang larh aku seowg time nak nek komuter kat titiwangsa karang . tu yang aku takot sangat . dah larh tempat aku nak turun tu gelap sblom nak sampai parking tempat pak cik tunggu tu . sebab da pembinaan pa tah  -.-' . biar larh itu . nih cite dalam bas lak . HEHE . kami dok lam bas . lapaq seba dari pagi tak makan nasi lagi . tu larh len kali plan last minute lagi na fyfa ..HAHA . tapi semua owg ikot jew .selalu plan2 tak penah jadi pun balek sekali . HUHU . kami pun berlapaq dalam bas . makan biskut2 yang da jew . tahan perut nak selagi tak sampai rumah masing . dalam bas kitaowg bising ugak ..HAHA . cam bas kitaaowg punya jew . then kami tidur baru sunyi ..HEHE .sampai highway karak jew semua bangun sebab tak selesa nak tidur . berpusing2 jalan . dah tak leyh tido tak taw nak buat pa . then kitaowg pun sembang2 . dah bosan sembang . aku on9 lappy . tgk nora elena episod 16 ..HAHA . gatai sebentar # . tgk seowg2 . sambil senyum2 . mengong btoi ..HAHA . dah abeh tu episod tu terus tutup lappy sebab dah masuk KL . okay dah sampai pekeliling. jadi semua dah berpisah . kira tinggal lagi dalam bas dy turun kt Shah alam . BF dy ambk ..jeles2 >_< ..HAHA ...comey ak cozen dy ambk kt pekeliling . biha ngan aku nek komuter . tapi dy nek ampang . aku nek sri petaling . berpisah kat situ . pergi destinasi masing . =) . hari isnin karang time nak balek baru jmpa balek ..HEHE .. dalam bas lak aku terjmpa seowg kakak nih . dy tak sombong . dy tegur aku then sembang ngan aku . aku kan "PEMALU" law owg mula sembang memang tak berhenti aku bersembang ..HAHA . kebetulan dy turun tempat yang sama ngan aku . jadi tak takot sangat ..HEHE . kami bersembang2 . sampai tak sedar dah sampai ke destinasi . selalu aku nek seowg2 . lama jew rasa..HEHE . nih rasa sekejap jew . dah sampai kami pun berpisah kat situ . then aku berjalan seowg2 pergi tempat parking kt pak cik . pak cik memang dah tunggu sebab aku swoh tunggu awai . tkot ugak malam2 ..HEHE ... dah sampai . nek keta then balek ke rumah mak cik . sampai2 mandi2 lu ..sebab kepala dah pusing ..pening dalam bas tak abeh lagi ...lepas tu baru tgk bola . sambil makan nasi goreng ...kenyang dah . baru boley sokong malaysia ngan sempurna ..HEHE ...Akhirnnyyaaaa..MALAYSIA MENANG . iloveyou malaysia 

nie lar hero malaysia . iloveyou apek ..HAHA
. HEHE . dah abeh dah cite untuk hari nih . tamat sudah cite untuk hari nih . nanty kita cite lagi okay .=)
iloveyou my frenz . KIRA , NADYA & BIHA.=)

nih ah gambar2 kitaowg bersama dalam bas .=)
|
|
|
|
V




















LIKE saja dong:D

No comments: