saya happy ngan awak ;) .

assalamualaikum semua . Hello hello . malam nih rasa rajen sangat jari nak update blog nih . hehe  , sebab tengah merasa bahagia sekarang ;) #gatai . okayh hari nih aku ikot lagi pak cik fendi pegi shoot wedding , best itu dy sebab dy ajar semua ngan detail . eh eh , dah lari tajuk lak . berbalek pada tajuk entry kat atas sana nuh . "saya happy ngan awak " . memang saya sentiasa happy pun . awak tak penah buat saya sedih , marah ataupun mrjok . kalau saya mrjok tu saya memang gila sikit time awal2 bulan tu , sebab biasa lah pempuan . kalau time dy nampak bulan , menda tak salah pun jadi salah . hehe . Okayh tak nak cite panjang2 . sebab saya nih pemalas .
Petang tadikan saya ngah berkeja ngan pak cik fendi tu . tetiba yang tersayang msg , dy cakap dy dah nak pulang . okayh saya rasa nak menjerit kehappyan time tu . hehe . *gatai . pas2 dy hantaq lagi . dy cakap nak jumpa saya bila sampai kat perlis . wah terharu ;') . "awak rindu saya sangat erk ?" makaseh sebab rindu saya . hehe . tak da menda dah nak type . sakit jari dah nih . jum2 tengok gambar dy ngan saya . masing masing muka keletihan . sebab saya baru balek dari shoot wedding . dy lak driver dari penat . mesti lah penat . cian dy . hehe . nih hah gambar2 ngan dy . dy nih susah nak bergambar . rasa nyampah jew paksa dy bergambar .
|
|
|
|
|
V
Hah , Nih lah gula gula hati saya . tak manis pun . haha .
tapi manis dan kacak kat hati saya <3 .




 Awak kalau ye pun letih , balek tido kat rumah okayh . 



Itu jew gambar yang ada , dy nih suka merosakan gambar  . Dia nih Mr kacak di hati ku . saya harap hubungan kita KEKAL tanpa gangguan 'makhluk makhluk halus' yang tak sepatutnya . amin ;') .
ILYSM Mr kacak di hati ku .
#Awak buatkan saya tersenyum sepanjang hari hari nih , sampai orang pun tertanya2 kat saya kenapakah . hehe . thanks sayang .
LIKE saja dong:D

No comments: