Hello allloo !

Assalamualaikum . Lama tak singgah sini . hari nih rasa nak singgah nak cuci cuci habuk yang ada kat sini . seblom nih tak singgah sebab busy + tak tahu nak tulis menda apa dalam nih . Maklum lah seblom nak tulis bukan bukan kat sini kena tapis dulu sebab sini public . Kalau buat blog nih cam dairi sangat susah nanti jadinya . kan ? datang sini nak cerita jew saya dah Last semester ! Pejam celik pejam celik dah lama rupanya kat kuantan nih . Last sem nih macam macam kenangan telah terukir disini . di Bandar Indera mahkota ini . Pastinya yang manis lebih banyak dari yang pahit :) . Bersyukur ke Hadrat illahi sebab saya Masih lagi bernafas sehingga kini , Dan bersyukur saya dikurnaikan family yang baik dan memahami diri saya . Seterusnya bersyukur juga kerana dikurnaikan sahabat sahabat yang baik disini . Alhamduliilah :) . Pengalaman mematangkan fikiran . Begitu lah kehidupan semakin kita meningkat dewasa . semakin banyak dan pelbagai dugaan dan rintangan yang kita kena lalui . Allah uji kita mengikut kemampuan kita . Bukan apa sangat pun nak bercerita takat nak mencuci habuk habuk yang ada kat sini jew . Kalau banyak sangat cerita karang Asemen tak dapat siap , nih pun curi masa sikit . OKay lah semua , jum tengok gambar orang yang saya rindu kat bawah nih nak ?
inih hah ! orang orang pertama yang saya rindu . my family :)
Mak ayah dek ipah rinud :') . tunggu dek ipah balek raya naaa :)

 Hai saya fofa , belakang tu kakak kakak saya , saya sayang dan rindu mereka :) 
Saya rindu orang belakang saya tu . Walaupun dia sangat sengal .
 yang kiri tu mesti korang kenalkan ? kawan baik saya yang saya sayang sangat . Nur syakira zalani <3
yang tengah tu kawan baru kitaorang merangkap adek kesayangan kami . dia junior kitaorang . nama dia  Siti najihah <3 . seorang lagi kawan baik . kat bawah ya Sharifah Nur Syafirah <3
 Nih kawan baik saya . seperti selalu kami memang bertiga ke mana juga , cuma sekarang dah bertambah ahli seorang Jiha si junior adek kesayangan kitaorg tu . 


Nih fofa dan scha . kitaorang nih kalau sehari tak bergambar ngan fone tak sah . haha . satu lagi fofa ngan scha nih kalau berjumpa kalau tak gaduh tak sah .Ada jew menda si scha nih nak bebel , dan ada sahaja menda saya nak merepek . hihi . kalau ngan scha memang seua menda aku nak merepek . dia suka melayan memang aku merepek lah . hahaaha .
akhir sekali  nak Cakap thanks dekat semua yang menjadi kawan saya , dan thanks kepada mak ayah saya yang menjaga saya sampai dah 20 tahun umurnya . thanks ya mak ayah . i love mak yah . muahx . 
Kepada kakak kakak dan adek adek . terima kasih sebab hidup bersama dan mengharungi suka duka bersama . To si dia Saya sayang awak *tutup muka . Thanks sebab jadikan saya orang yang awak sayang , dan terima kasih sebab sentiasa menjadi sengal untuk saya *awak sentiasa sengal tahu tak . sekali sekala mention dekat public tak pe kan .hihi . 
Okay takat nih jew lah nak tulis . lebih lebih karang tak tahu nak tulis ape dah . Sblom tu abehkan tengok gambar2 untuk sem nih kat bawah yaaa :) . Gambar bersama sahabat sahabat yang tersayang tu . jum *tarik tangan .






Bye Semua . ilovemyAA . ilovemymak+ayah . ilovemysahabat .
Assalamualaikum :) .


LIKE saja dong:D

No comments: