Pembelajaran Terakhir :)

Hai *lambai lambai tangan kat semua .
Apa khabar ?
sihat ? alhamdulillah kalau sihat . kalau tak sihat tu pegi jumpa doktor check . Mana tahu kan , sekarang musim demam . 
okay okay . nih post yang next yaaa . Post hari nih untuk cerita hari nih . Yaaa . pagi tadi pegi shoot wedding dekat jalan haji taib . BUKAN lorong haji taib yaa . hahaha . Jalan haji taib dekat kangar , Perlis . Kampung yang permai lagi mempesona dengan sawah sawah padi . Okay tanpa banyak cakap lagi dan merepek melalak cam cam hal . Fifah nak tunjuk gambar gambar terakhir fifah shoot untuk cuti sem nih . Nih hasil hasil dari pembelajaran yang diajar olh sifu saya .
Pak cik fendi , Ada link fb dia kat post before . try pegi tengok . Then buka fb dia . Add . Mna tahu korang nak kawen karang . Tempah lah kat dia . Nak tempah kat aku pun boleh . #eheh . haha . kalau korang malas nak buka post before this . okay lah . nih link fb dy sifu affendi.shahidan . Aku bagi juga . Sebab aku paham perasaan orang pemalas nih . sebab aku pun pemalas . hahaha . okay lah . aku dah melalut banyak nih . jum kita menonton pertunjukan fesyen dari .. eh eh . *melalut lagi . Jum kita menyaksikan pertunjukan gambar gambar yang dishoot oleh sigemokgedebab aka fyfiafyfa .
Tengok ke bawah ya rakan rakan yang baik lagi cantek lagi comel lagi kacak dan hensem .

|||
|||
|||
|||
|||
|||
V









































Hah . Dah tengok ? mesti lah dah tengok kan . kalau tak takkan korang nak bacaayat nih pulak . or korang langkau aku tak tahu lah . hahaha . sebab aku tahu gambar aku tak secantek mana . hampeh ja hasil aku . Tapi tapa aku bangga sebab hasil dari tangan yang menekan sendiri . *cuiihh pasan #muntah berdarah . hahaha . Okay lah . korang dah tengokkan gambar gambar kat atas tadi .Kalau boleh lah . say something lah pasal gambar gambar tu . aku nak dapatkan komen narik supaya . Aku boleh lagi maju kehadapan . cewaahhh ayat . hahaha . Ini lah shoot terakhir sebab esok lusa aku dah kena bertolak ke Rumah kak aku . Sebab 1 minggu lagi kena balek kuantan dah . Sem baru bermula . yaaa bermula sem baru . Dapat lah aku bei pen baru *okay tak da kena mengena , aku memang bongok banyak . hahaha . okay . seblom aku merepek lagi banyak . Aku minta diri dulu . bye ! Assalamualaikum si cantek dan si kacak sekalian . Dan tak lupa juga kepada si SPEK KAYU yang tengah baca tu . thanks baca . 143 . hahaha #gedik . eh eh . ada pesanan . Jangan lupa menyaksikan istanbul aku datang yaaa . cerita tu best ! bye bye . #flying kiss .

written by seorangyangpendiam . Pendiam kew ? #Eh . hahaha . LIKE saja dong:D

No comments: