Lagi lagi dating .=)

muka minta kaki .HAHA .
Hello hello , sihat tak ? eh eh . silap . lupa nak bagi salam lak .=)
Assalamualaikum semua . 
huh ! lama benar tak update blog , Berhabuk betul dah nih . kena kemas2 bagi cuci balek larh . aishhh , bukan  tak nak update . but tak sempat nak story2 dalam nih , keja banyak ngat . hari nih ada masa sikit nak mai cuci blog nih bagi tak berhabuk . HEHE .
okayh nak cite nih pasal semalam 27.1.2012 , hari jumaat . Member aku demam . Aku bawa dy pegi hospital 
lepas kelas , lepas kelas kitaorang pegi larh , dalam pukul 12 tgh hari sampai sana . dah daftar bagai semua . tunggu larh . tunggu punya tunggu sampai berpuluh puluh jam ! *over lak berpuluh ..HEHE .
bayangkan dari kul 12 pukul 4 baru depa panggil . tu pun aku buat hingar dalam bilik doktor , jebon tu . memang semua orang tgk aku time tu . HAHA . biar larh . aku sakit hati tu lama . kawan aku tu dah nak mati sakitnya ..*joking okayh . Dari aku mula kat situ aku makan makan makan jew . sebab aku tesion . berat cnfom bertambah . sebab makan coklat jew ,,HEHE . pas2kan aku dah bosan sangat menunggu aku pun pegi kedai beli coklat lagi . tetiba tengah beratur panjang nak bayar nih kan , aku nmpk cm orang aku kenal kat luar dy jalan laju sangat . jadi aku pasan tak pasan larh . pas2 dy pun pasan . dy undur balek . HEHE . rupa2nya betul larh orang aku kenal . Kak Farah . lama betul tak jumpa dy . tetiba semalam kat kuantan jumpa . terkejut betul ..HEHE .*kak farah nih kak angkat aku kat sekolah lu . time fom 1 aku kenal dy .Jadi bertukar2 numb fon sebab member2 aku dah mencari aku yang hilang then kak farah pun da keja nak buat . dy keja kat situ . Okayh larh aku pun pegi balek dekat kawan2 aku . then nma depa pun tetiba di panggil . naseb baik lagi . maw tak lagi aku mengamok ..HAHA *bajet gengster lak -.-' . Kul 4.30 selesai semua keja2 . tunggu abg ijam lak , swoh dy ambk nak pegi bandar . abehkan baucer beli barang2 asemen yang . sebab cik pian swoh pegi beli A2 banyak2 . awat depa tak bagi baucer tu time awal2 masuk lu . tak abeh larh duit mak ayah aku beli barang2 art yang 'murah' tu . eishhh . time2 cam nih nak beli pa jew , naseb da buka photoshop , jadi aku beli larh . aku tak tere mengedit guna tu . nak buat asemen pun lembab tu yang aku beli .jadi tak membazir larh baucer aku . =) .  nak tgk gambar2 kami time tunggu abg ijam tak ? jum2 tgk kat bawah nih .
tarraaaaa !
|
|
|
V
scha da sakit kepala ,lama sangat kat hospital , myb nak swoh kami antaq kat wad belah hujung kowt ..HAHA . 
kira sakit2 pun boleyh berpusing lagi . kan kira ? HAHA .
nur syakira . pantang nmpk camera . eisshh2 .
nih seorang lagi tak padan ngan demam . bila nampak camera mahal2 sikit , posing jew  taw .

scha , jangan larh marah . ceq nak bertweet2 sat jew . =p

scha ngok ngek ..HAHA







 okayh2 . yang itu jew gambar kami kat depan hospital . tak sempat nak posing lelama . abg ijam dah sampai , jadi kami berhenti then sambung kat bandar lak .=) sampai2 kat mega mall . kitaowg cari kedai makan lu sebab dah lapar sangat .HEHE . jadi kitaowg naik dekat foodcourt , makan nasi ayam . sedap . rasa cam nak tambah . tapi kena diet satg nak berposing lak ..HAHA . scha patutnya jadi model . tapi dy kena balek sebab mak dy dh nak ambk . nak balek malam karang tak da sapa nak ambk dah . jadi dy terpaksa balek ugak . huhu ='( . tak da model cam nak nak shot . jadi ..HAHAA . admin sendiri jadi model . bongokkan ? tapa larh pape pun alang2 . jum2 kita tgk gambar kami kat bandar .=)
|
|
|

selera jew kira makan . sebab lapar ngatkan ..HEHE .

okayh , lepas makan nih larh . kitorang nih kat parking atas nak berphotoshot , nih hah gambar2nya ,tapi talentnya tak bertuliah . sebab tak da telent , jadi terpaksa jadi sendiri ..HEHE . 
pape pun tak pa aih . law pun telent dy buruk gambar cantek . nih Nur syakira yang ambik , patner dalam
lifestlye | photography .<--- take situ then like okayh . makaseh =)
|
|
|
|
V













 okayh itu jew hasil2 kami . Photographer Nur syakira  , Mengedit fyfi afyfa , Talent Fyfi afyfa ugak ..HAHA .
Lepas tu kita orang turun bawah . then jumpa junior . *haha bajet senior , budak sem 1 . tak penah tegur pun dekat kolej . tetiba hari nih minx tolong dy ambk gambar kitorang bertiga . boleyh jew kan ? bertambah kenalan larh katakan .HAHA .


 lepas merayau2 abehkan baucer dekat popular . kami nak balek . tapi tetiba aku lak ajak pegi karok . depa pun nak ikot aku laju jew jalan ..HEHE . lama betul karok ..hehe . puas . tapi yang tak puas hati nya ,scha.stilleto aka Siti nurhaliza kuantan  balek . tak da orang nak nyanyikan lagu siti yang slow2 tu . aku taw rock jew . akhirnya Nadia abd halim yang ganti . kan kira ..HEHE .
satu gambar jew nsempat dekat tempat berkarok yu . yang len tak sempat . sebab beteri abeh .
|
|
|
V
 itu jew larh nak cite . then kul 8.40 kami bertolak balek ke IM5 . 
nanty da masa & ada cite baru saya cite lagi okayh . bye . iloveyou.=)) .
______________________________________________________________________________
Apa yang saya rasa sekarang . saya rindukan depa kat bawah nih <3
|
|
|
V



LIKE saja dong:D

No comments: