Kesayangan .(^_^)

assalamualaikum ..
Hari nih kita nak cite pasai seowg budak nih . Kita sayang dy sangat2 . nie ah orang  yang kita sayang tu Jannah buncit . . HEHE . dy nih memang buncit . sebab tu kita panggil dy buncit ;D . jangan marah okay dear . nanty cepat tua . okay2 . kita nak cite lagi . dy nih sepupu kita dekat KL nuh . dy duk Taman desa cheras .jadi law kita cuti kejap . kita balek sini larh . dekat dari perlis . lagipun tak bosan duduk sini da dowg . siapa dowg tu ?
nih ah lagi sepupu2 yang aku sayang . nie ah  Dek na Blur . kita panggil dy blur . sebab dy nih lambat sikit nak tangkap pa yang kita owg cakap . tapi dy pandai . Harap2 PMR dy dapat result yang bgos .=) . aminnnn .
nie lar Dek ah manja . dy nih memang manja.. sebab dy anak last .jadi tak heran larh law dy manja . aku memang rapat ngan dowg dari kecik lagi . sampai sekarang masih rapat cm lu . tak penah terpisah . law pun kami jauh dimata . tapi dekat dihati sebab tu kami masih rapat ..HEHEHE . sekarang aku tak mula kelas lagi . aku ngah lepak rumah mak cik aku nih larh . ngan dowg tak larh rasa bosan cam kat pahang sana . sini Happy  jew . da owg nak gaduh . aku lagi senang nak duduk sini sebab dowg ada adek beradek pempuan jew . jadi tak malu larh aku nak duk lama2 sini ..HEHE .. nak tgk tak gambar dowg yang cantek2 nih ?
sini sini . nak tunjuk sini muka dowg yang cun2 .=)

|
|
|
|
|
nih ah . dowg tiga yang comey + cun lagi . cucu  tok som kan mana tak cun . tgk  kakak sepupu dowg sudah larhh..HHAAH .#pasan 
nih lak Hana tajima . saja nak letak gambar dy gedik2 . sebab ramai cakap muka aku cam dy -.-' ,,HAHA , kelakar banyak . mgelak guling2 aku dengar owg cakap..HAHAH . pelik larh . tak sama langsung , jauh beza btoi . dy 1000 kali ganda cantek .=)

itu jew larh nak cite .=)
then nak bgtaw aku rindu owg2 lam gambar kat bawah nih . bila nak boley jmpa pelok cium tah .=)
|
|
|
|
|
|
V
mummy & daddy . i missyou <3
kakak & mawar .
my family .=)
kak wani .=)
dy nih mesti da untuk aku rindu .awat tak taw . pelik ugak -.-' . HAHA .
tapi aku tetap nak cakap aku rindu hang . <3

takt tu jew larh nak tulis . dah bosan menulis . kbye ! iloveyou .<3
_fyfiafyfa_
nih ah . fyfi afyfa pemilik blog nih . huduhkan ..HAHA . taw . tak yah cakap . kbye .
LIKE saja dong:D

No comments: