Bila Sahabat lama bertemu .

Semalam renioun Batch SKO .
Aku join sebab kak aku ajak p ambk gambar depa .
aku pun join ..aku swoh aten ikot sekali .
aten kata dy  nk ikot sebab boley cari calon suami .HAHA .
aten nih memang cm gni . dari dulu xnah berubah perangai .
dok lawak situ larh .
xkering gusi aku dok ngan dy .
keja gelak jew ..dah aku nih gelak deras . semua owg dengar ..HAHA .
biaq lah ..depa semua kenai aku .
tapi ada yang baru taw aku nih anak cikgu salwa .


depa kata xcam sebab aku len sangat lu . dulu kurus kering & kecik .sekarang terlalu sihat nk buat gena ..HEHE .

pape pun penat aku megila ngan aten nih ..dok cite2 muhung ngan dy ..dy kacaw owg sekeliling ..sampai nk teriak abg seowg nih kena kacaw ngan kami ..HAHA .
bukan pa ..kacaw pasai terpikat ngan suara dy ..=p
merdu gtu ..HAHA .
nih gambar2 aku ngan aten yang tengah ngan dunia kami .
sebab lama xjmpa . dah jmpa jadi gni larh ..


|

|
|
|
|
|
|
V
pusing larh pala ampa nk tgk ..
tarian tongga ..semua owg dok tgk kami . xp kami ngan dunia kami ..HAHA
huduh betoi ..sampai aten gelak terlucut gigi tgk pic nih ..=p
nih kak hani .skrg baru taw dy nih sekolah oran ugak lu . aku ingat kawan kak wana time sekolah agama arau jew .
teringat zaman sekolah rendah . da ugak gambar cm nih ngan dy ..xtaw dok mana dah .
tapi aku terlalu comey dalam gambar tu ..susah nk tunjuk kt ampa ..HAHA.
harap kami sahabat selamanya .=)
aku sayang hang .=)
nih pun nk join bergambar ugak ..jeles tgk kami bergambar berdua jew .=p

pusing pala ampa tgk ..malas nk rote .
HAHA . nk tunjuk hidung cek yang besar tu ..ampa  ada ?
lapaq sangat nih ..law pun dah kenyang makan free.


gambar2 nih jew yang aku rajen letak . yang len tu malas ..buruk sangat muka2 kami ..HAHA .

__________________________________________________________________________________________________


nih lak gambar2 abg abg & kakak kakak yang hadir malam tadi .
ramai yang xkenai aku . law pun dulu satu sekolah .
depa terkejut tgk aku la .
depa kata len sangat .
jangan larh perli aku sampai gtu .-.-' .
malu ..HAHA .
taw dulu "terlampau comey "HAHA
nih gambar2 depa .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
nih semua exstdnt SKO .
sama umur ngan kak wana .=)
geng2 SKO dulu .

anuar fokuis berkarok .
nih abg yang kena kacaw ngan aku tu ..sampai merah padam muka dy ..HEHE .
nih sepupu aku . sama umur ngan kak wana =)

itu jew gambar2 depa yang rapat aku letak lam blog nih ..yang len malas ..sebab lama sangat nk tunggu .
oke larh ..takat nih jew tulis ..kak2 aku dah bising swoh tolong depa kt dapur malam nih nk buat kenduri sikit2..=)
mak aku lak bising swoh siap nk p ambk arif .
dy p sekolah ary nih ..rajen lak budak tu ..HAHA .
oke ..bye ..i love youu ..
_fyfiafyfa_
LIKE saja dong:D

No comments: