berjalan .=)

tak da larh berjalan sangatkan . pegi KP jew . bergambar & makan .niat dihati nk berdate . tapi da sebab tertentu , tersayang xley nk pegi . jadi aku kuaq ngan mawar & kak wani jew . tapi sebab aku nk p shoot tempat yang cantek kt KP tu . aku ajak ajrun sama .sebab dy jew yang taw jalan . jadi aku pun p ambk dy kt umah & jmpa kak wana ngan abg sapuan kat sana . sebab kak wana yang swoh kami p sana sebab nk shoot gambar dy ngan abg sapuan .
xda menda nk cite ugak nih sebab tak yang menarik . yang menarik tempat dy jew . jadi aku boley tunjuk gambar jew larh .=)
tak pandai sangat nk ambk gambar cantek2 nih . xp yang nih jew termampu .
jum2 kita tgk gambar2 yang diambk .
|
|
|
|
|
|
V
edit sikit2 . bg da color yang menarik .)
tak pandai mna pun edit . tapi buat yang termampu .=)
bestnya da gambar cm gni . nk ugak .
tapi sapa nk tolong ambk kan ..HEHE .
edit cam kanak2 jew .=)
abg sapuan nih cukup susah nk swoh dy posing . tapi ngan aku terpaksa kena ugak .padan muka dy ..HAHA .
kasut tu yang penting .wani ambk pakai sebab dy kta aku tak ley pakai . sebab satg dy nmpk pendek .jadi dy yang pakai untuk nmpk tinggi .

saja try2 ambk then edit bg nmpk light yang cantek sikit . tak cantek mna pung . biasa jew. tapi okey larh bg aku.=)
tenang .=)
aku sayang depa .=)
kami 4 beradek .=)
tgk tu abg sapuan dah swoh berposing pun susah ..nak senyum pun susah ..eh2 .gena nk tangkap gambar kawen gini . laki aku nanty jangan gni nk . aku nk kaki posing cm aku ugak ..HAHA .tapi law tak .kena ajar ugak bg pandai untuk tangkap gambar kawen jew .. bagi nmpk kehappyan tuh .=)


kami sahabat .
ok aku gemok !
gambar penutup .
seblom balek nk cari lagi tempat2 gni . nk p shoot ngan tersayang lak ..HAHA .# gedik .
lagi bapa hari jew aku nk dok kt perlis ..HUHU .
maw pegi sana tunggu bulan 4 tahun depan lak balek .=(
HUHU . xp xpala nk buat gena .
nak belajar .
HEEHEHE . tak maw sedih seblom balek kita enjoy puas2 lu .=)
LIKE saja dong:D

No comments: