mengila di KAYANGAN MALL ngan sofea & Zaty .

pagi2 aq bangun tgk line lu nk kuaq .
mak aku tak da selamat larh boley aku kuaq ..HAHA
mula2 nk merempit .
jadi nk pih ngan zaty jew pastue .
Amir dengan Arif guna moto p mana tak taw  . pagi2 dah kuaq .*melampau .HAHA
jadi terpaksa nek keta .
dah alang alang nek keta ajak tengku sama dah dy kta nk belanja aq makan .

dah lama dy ajak aq kuaq xp aku jew bz sikit ..HAHA .
jadi tadi kami pn kuaq berdate tiga orang .
zaty & tengku sofea .
mula2 aq p ambk tengku lu kt umah mama dy kt kampung aq ugak .dekat larh . cuma izaty jauh sikit umah dy kt highway arau nuh . mula2 rancang nk p celcom centr kt arau jew . xp aq yang gedik p lajak sampai kangar sebab nk p ambk ic zaty sama . dy dah buat ic baru . comey ..hHEHEE . aq cukup 21 tahun  bru nak buat .=) ...
pas p ambk ic kaki nih gedik nk bawa depa p kangar .
lama aq xkuaq ngan member satu sekolah ngan aq benarnya .rindu ugak larh ..=)
jadi kami  p ronda kangar cari kedai makan sebab dah lapaq time tu xsarapan lagi maw xlapaq .bgn buat keja umah then terus kuaq .=p
kami p makan kt jualiana kangar .
xsedap pung . -.-' .

nih pix2 kami .
                                                                                   |


                                                                                   |
                                                                                   |
                                                                                  V
senyum xikhlas dari hati .
depa belanja .=p
bayar2 .
























kami kuaq sat jew tak p mna pn p makan jew . pas2 balek depa nk mai umah aq sebab depa tak nah samapai lagi . nak mai tgk umah aq ktanya . pas2 aku pn bwa larh tetamu balek rumah .tercapai hajat zaty tu nak mai umah aq dari fom 1 lagi sekarang bru mai . eh2 dah bpa taun bru tercapai hajat mai umah aq .HAHA .depa dok lepak lepak kt bilik aku then upload gambar dalam fb aku dah abeh upload bru depa balek . 
aq pih antaq balek umah ngan selamatnya .=) . 
thankz weyh  zaty ajak aku kuaq ary nih law pn plan last minit tetap happy .
xp biasa larh mana boley nk jaga hati semua owg kan . bukan xmaw ajak yang lain .
keta aq kecik jew nak bawa ramai ramai mna boley satg berat . HAHA  . len kali rancang awai2 maw nak kuaq sekali lak taw .bley larh p merata . then nk pegi tu merempit lagi best boley lumba beramai2 mcm kita p beraya kt jitra lu .=) .
baru happy .
nek keta pa barang xda angin kuat2 ..HAHA .
ataupn maw semua nak aku ugak yang pih ambk depan aku bley sewa bas bwa depa semua . HAHA .
dah susah sgt nk p sendiri .-.-'
sewa bas semua boley ikot member aq satu perlis semua masukkan dalam bas tu . xda sapa dah terasa hati yang xley kuaq ngan aq tu .=)
itu jew yang rAjen nak tulis pn .
hari kamis date ngan teha ngan ira lak maw aku rajen .
LIKE saja dong:D

No comments: