berphotoshoot .

Gambar yang dy tangkap banyak tapi yang dy letak kt fb dua nih jew .. aku malas nk p jmpa dy dah p ambk gambar . biaq jew larh gambar tu . .HEHE
gemok . hUHUHU .terselrah kegemokan .

aku suka gambar nih .
aku tak sesuai pakai shawl gaya gni .
xp npa oke sebab gambar nih cantek ..=)
thanks kepada yang ambk gambar nih ...aku tak kenai hang pun .
tapi ramai yang call aku tanya mana kenai hang ..glmor sungguh cmraman nih ..HEHE
yang aku tahu nama hang LUTHER JACKSON .
tapi member member aku yang call kata nama hang aiman .
HAHA . p jew shoot nma dy aku xtaw pn .. aku berposing then balek xda smbg pape pn just pasai cmra jew ..




_____________________________________________________________________


Lepas aku berphotoshoot ngan dy .. aku balek umah lak .
berphotoshoot kt belakang umah aku ..=)
 nih gambar2 nya ..




!
!
!
!
!
!
V

\







nih jew gambar yang terpilih . yang len banyak lagi . tapi letak sikit sikit sudah nanty korang meluat tgk banyak ..=)
LIKE saja dong:D

No comments: