my cozen ~



assalamulaikum  semua~
                                     nk perkenalkan cozen saya yang saya sgt syng..=p
                                                         nma dia NURUL JANNAH .
                                                              sya pangei dia jannah
                                                  xp kadang2 pangei debab pn best.
hahaha..
just kiding..=p
dia nh comey ramai peminat .
then dia nih pn gila cm saya..=p
kitaowg memang rapat dari kecik.
dia nih pantang nmpk kmre mengalahkan saya.
saya pn xmacam nih.

 nih cozen ugak yang sebelah kanan tuh adek kepada nurul jannah tadi nama dia NUR QAMARINA
then yang bawah tuh nama dia NUR SYAMIMIE ELYSA..nma kalah artis..hehehe..dia nih kawan baik kepada SRI MAWAR .sri mawar tuh adek aq ~
                                nih kami time gila berposing ~


























                                   kami memang gila gambar~bila da DSLR lagi kami gila..=p LIKE saja dong:D

No comments: